8 Ocak 2013 Salı

Bette Franke Victoria's Secret katalogunda


Geçenlerde ilkbahar-yaz 2013 defilelerindeki nefes kesen kıyafetleriyle Bette Franke'den söz etmiştim. Bette,  Victoria's Secret katalogunda da harika görünüyor. Bu kolları ve göğsü dantelli bluz hem çok seksi hem de bir kot pantolonun üstünü giyildiğinde gün içinde bile giyilebilecek kadar "casual".


Bu kız mükemmel poz veriyor; bakışları obektifi delip geçiyor adeta... Güzel olmasına güzel, hem de çok güzel, ama karşısındakini sıradanlaştıran bir güzellik değil, daha bir "girl next door" güzelliği var Bette Franke'de.


Bu takım içinde iş dünyasını fethe hazır görünüyor Bette, ama unutmayalım ki o henüz daha 23 yaşında! Bu karede onu Cindy Crawford'a benzettim, omuzlarına dökülen dolgun saçları ve dudaklarıyla... Ama yok, Bette döpiyesler giymesin, bir kot bir tişört ona daha yakışıyor!


Kadın olsaydım herhalde şu anda harıl harıl Bette'nin saç boyasının renk+numarasını araştırıyor olurdum. Bu kestane, bal köpüğü saç renklerine bayılıyorum, hatta zamanında Jessica Alba'nın saç renkleri üstüne derin bir incelemeye bile girişmiştim!

Bette'nin üstündeki toprak rengi kazak saç rengini daha bir ortaya çıkarıyor, iyi güzel, ama kapuşonunu çevreleyen imitasyon kürkün kalitesizliği beni rahatsız etti. İmitasyon kürkler her zaman doğal bir kürkü taklit ederler, burada da Fin rakunu veya tanuki diye bilinen ve özellikle kaban ve montların kapuşonlarında çok güzel duran bir kürk taklit edilmiş. Bu imitasyona baktıkça tek düşündüğüm, gerçeğinin çok daha güzel olduğu.



Victoria's Secret'in oversize hırkalarını çok severim, her sezon çok şık, rahat ve sıcak görünen hırkalar yapıyorlar. Bu hırkanın örgüsü çok hoş, Bette'nin üstünde olağanüstü güzel görünüyor, kürk yakası da gayet gösterişli, ama yukarıdaki kazağın kapuşonundaki imitasyon kürkte olduğu gibi, imitasyonuna baktıkça gerçeğinin ne kadar güzel olduğu anlaşılıyor. Tabii Victoria's Secret gerçek kürk kullanmış olsa fiyatı epey artar, o zaman da sezonluk, kolay tüketilecek bir kıyafet olmaktan çıkar bu hırka, ama ben bu hırkayı sevgiliye alacak olsam, takılıp çıkartılabilen, dolayısıyla bir kaban veya mantoda da rahatça kullanılabilecek bir kürk yaka alır, imitasyon kürkün yerine onunla hediye ederdim...



Ne güzel bir pelerin bu! Rengi, cepleri ama özellikle dökümü harika... Takip ettiğim çok yetenekli bloggerlar var, kesip biçmesini dikmesini çok iyi biliyorlar. Böyle bir pelerini Victoria's Secret'tan almak yerine bir yerli blogdan sipariş etmeyi tercih edebilirim...


Pullu mini etek harika, ama kürk ceket fazla "yapay" fazla "shaggy" göründü gözüme. Sanki yanlışlıkla çamaşır makinasına atılmış, yüksek sıcaklıkta yıkanmış ve keçeleşmiş şekilde makineden çıkmış gibi görünüyor... Bunun yerine, bir vintage tavşan kürkü ceket çok daha yakışırdı...

Victoria's Secret katalogunda Bette Franke'nin giydiği daha pek çok güzel kıyafet var, beğendiğim birkaçını aşağıda görebilirsiniz...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder