23 Ocak 2013 Çarşamba

Obama'nın ikinci başkanlık yemin töreninden notlar...


ABD Başkanı Barack Obama, Pazartesi günü yemin ederek ikinci dönem görevine resmen başladı. Tabii gözler Başkan Obama kadar First Lady Michelle'in ve törene katılan diğer ünlülerin üzerindeydi. Michelle Obama, Thom Browne'dan bir mavi-lacivert manto ve lila rengi deri eldivenleriyle şıklığın zirvesindeydi, ama Amerika'da herkes, Michelle Obama'nın kıyafetlerinden önce, Amerikalıların "bang" tabir ettikleri kahküllerini konuşuyordu!

Bu arada, Amerika'da siyaset adamlarının daha çok, yukarıda Obama'nın giydiği tarzda, içlerindeki gömlek ve kravatı gösterecek şekilde açık yakalı paltolar giydikleri dikkatimi çekti. Bizde ise siyasiler, dik yaka paltoları tercih ediyorlar. Geçenlerde ben de indirimde güzel bir palto alayım dedim ve Obama'nınki gibi bir palto aradım, ama bulamadım:( Neyse, artık internetten sipariş vericem, bakalım, 2000 dolarlık kaşmir paltoyu 399 dolara alabilecek miyim?!


Obamaların kızları da dört yıl öncesine göre epey büyümüşler. Kızların manto/kaban seçimleri annelerinin kıyafetiyle gayet güzel bir uyum içindeydi... Söylemeden duramayacağım, evet Michelle'in kahkülleri dikkat çekici ve evet bazen değişim güzeldir, ama bence saçlarının eski hali ona çoook daha yakışıyordu!


Yemin töreninde Amerikan milli marşı "Star Spangled Banner"ı Beyonce söyledi. Beyonce Emilio Pucci  siyah kadife, tüllü uzun elbisesiyle muhteşemdi! Elbisenin Pucci Pre-Fall 2013 kolleksiyonundan olduğu yazılmış ama ben ne Pucci'nin sitesinde ne de başka kaynaklarda tam olarak bu elbiseyi göremedim. Ama tarz olarak Pucci olduğu kesin, orası tamam...


Jay-Z ve Beyonce'un tören alanına bir gelişleri var, sanki Obama'ların siyaset alanında "First Couple" olmalarına karşı onlar da celebrity dünyasının "First Couple"ları! Jay-Z'nin takım elbisesi Tom Ford imiş, Beyonce'un mantosunun markası da Dior'muş...


Her ne kadar Jay-Z'nin takım elbisesi gibi Tom Ford marka değil ama benim de aynı "kuş gözü" kumaştan Network marka çok şık bir takım elbisem var:)

Beyonce'un kürk mantosunun, kadifemsi görünümü ve kısa tüyleriyle bir "sheared mink" yani traşlanmış vizon kürk olduğunu düşünüyorum.


Obama'nın yemin etmesi şerefine akşam verilen baloda Michelle, eskiden beri favori tasarımcıları arasında yer alan Jason Wu'dan enfes bir elbise giydi.

2 yorum:

  1. beyonce playback yapmış, bunu da not düşelim:))

    YanıtlaSil
  2. o değil de beyonce un saçları nasıl güzel.. o küpe o saça nasıl yakışmış..

    YanıtlaSil