23 Şubat 2010 Salı

Londra Moda Haftası - Matthew Williamson (Biri beni durdursun!)

Şimdiye kadar aynı gün içinde birden fazla yazı yayınladığım hiç olmamıştı, ama Wall Street Journal sitesinde günün haberlerini okuyayım derken gözüm Matthew Williamson'un Londra moda haftasındaki defilesinden söz eden blog yazısına takıldı ve yazıya eşlik eden bu fotoğrafı görünce kendimi tutamadım! Tam da New York moda haftasında dikkatimi çeken kürk "chubby"leri bir yazıya konu etmişken, bu gümüş tilki kürkünden chubby "Beni de yaz! Beni de yaz!" diye yalvarıyordu adeta. Ayrıntılara girmeden, mankeni tam boydan gösteren, beyaz dengesi farklı bir başka kareye bakalım.
 
Maviler massmavi oldu şimdi, değil mi! Eteğin katları bana çocukken elişi kağıtlarıyla yaptığımız katlamaları hatırlattı. Genel olarak yukarıda ve aşağıda siyah-gri dengesi içinde dikkatleri kobalt mavisi parlak eteğe çeken başarılı bir kompozisyon. Kürkte yine yatay şeritler halinde çalışıldığını görüyoruz. Kürkün hacmi ve dolgunluğu, yaka ve kollara belli bir formu doğal olarak veriyor, tasarımcının ayrıca bir çaba sarfetmesine gerek kalmıyor.

Matthew Williamson defilesinde beğendiğim o kadar çok parça var ki, ama bir taraftan da ahdettim, blogumun siz değerli okurlarını yormamak için hiç olmazsa bu yazıyı kısa tutacağım, o yüzden SADECE BİR kıyafeti daha sunacağım size, ama müthiş bir parça, hazır olun.
 
Pantolonun mankenin bacaklarını kavrayan kavisli kesimi, kumaşın pileleri muhteşem görünüyor! Hele o metalik, ışıltılı üst... Gelin bir sahne arkası görüntüsünde yakından bakalım.
İşte DIY'ciler için harika bir proje daha! Bu kareden anlıyoruz ki bu ışıltılı parça, siyah boğazlı kısa kollu bir bluzun üstüne giyilen bir kısa kollu hırka. Kenarlarını çevreleyen deri veya deri görünümlü parçalar metalik bölümün ışıltısını daha bir vurguluyor.

Tamam, söz verdiğim gibi, bitti işte!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder