12 Ağustos 2010 Perşembe

"4 Leopar 4 Yıl" Yarışması: Bilin Vogue UK Eylül 2010 kazanın!


Bazen moda bloglarında "Bu sezon leopar desenleri yeniden gözde" türü yorumlar okuyorum ve kendi kendime sormadan edemiyorum, Leopar desenleri ne zaman gözden düştü ki, yeniden gözde olsun?!

Dün gece, Avustralyalı manken Catherine McNeil'in fotoğraflarına bakıyordum, bir anda dikkatimi çekti, McNeil nerdeyse her yıl en az bir editoryalde veya defilede leopar desenli kıyafetler giymişti. Bir anda aklıma, buradan minik bir yarışma çıkarma fikri geldi. Evet, yarışma, hem de ödüllü bir yarışma! Yarışma sorusu şu:

Bu yazıda McNeil'in leopar desenleri içinde 4 resmi yer alıyor. Biri 2007, diğeri 2008, öteki 2009 ve sonuncusu da 2010 yıllarında çekilmiş bu resimlerin hangisi hangi yıla ait?


Doğru cevabı bulun, cevabınızı bu yazıya yorum olarak bırakın ve kapağında Kate Moss'un yer aldığı, sonbahar kış kolleksiyonlarını tanıtan Vogue İngiltere'nin Eylül 2010 sayısını kazanın. Bu kadar basit!
Yarışmanın Kuralları şöyle:

1- Kural mural yok! Yukarıda yazdığım gibi, 4 resmin hangi yıllara ait olduğunu bilin, ödülü kazanın. Bu kadar basit!
2- Blogumu takip etmenize gerek yok.
3- Kendi blogunuzda yarışmadan söz etmenize gerek yok. Hatta bence etmeyin ki, şansınız daha da artsın. Ne gerek var öyle rakiplerin sayısını arttırmaya?
4- Doğru cevabı vermeniz lazım, ama bu kural sayılmaz, değil mi?
5- Yarışma dediğin sonsuza kadar süremez, e o zaman haftasonu sona ermeden cevapları gönderin, ki bir an önce derginize kavuşun.

Kural yok, ama ipucu var:
- İlk fotoğraf Vogue Paris'te yayınlanmış.
- İkinci karede McNeil Dolce&Gabbana giyiyor.
- Son iki fotoğrafın ikisi de Numero dergisinde, ama farklı sayılarda yer almış.

İyi olan kazansın!

8 yorum:

  1. evet tamamen atıyorum :
    1----2010
    2----2007
    3----2008
    4----2009

    kimseye de haber vermedim dergi bana kalsın diye:)

    YanıtlaSil
  2. ya doğru cevabı veren birkaç kişi olursa? bence yarışmanın bununla ilgili bir kurala ihtiyacı olabilir. yok yani sizi düşündüğümden:)

    YanıtlaSil
  3. mgntwmn, merak etmeyin bayisiyle anlaştım:) Siz cevabınızı düşünün yeter.

    YanıtlaSil
  4. Yarışma sona erdi ve maalesef beklediğim ilgiyi uyandırmadı:( İlk başta bana güzel bir fikir gibi gelmişti, ama artık soruları kazık yerden mi sormuşum nedir, bilemiyorum.

    Efendim, doğru cevap şöyle olacaktı:

    1. 2007. Vogue Paris Haziran 2007.
    2. 2010. Dolce Gabbana sonbahar kış 2010.
    3. 2008. Numero sayı 92 Nisan 2008.
    4. 2009. Numero sayı 105 Ağustos 2009.

    Doğru cevapları bilen olmadı, ama ben dergileri çoktan almıştım! Sevgili Kapkara Camdan Kelebek ve mgntwmn, bu yazıya yorum bıraktığınız için "galip sayılır bu yolda mağlup" diyorum ve elimdeki bu dergileri size veriyorum!

    Lütfen bana adres bilgilerinizi ulaştırınız. Ulaştırınız ki, dergilerinizi hemen yarın postalayayım. (Eposta adresim profilimde var)

    YanıtlaSil
  5. hadi ya! keşke sayısal oynasaydım bu hafta! çok teşekkür ederim! bir de bence şu sıra insanlar fazla internette vakit geçirmiyorlar. sıcak hava, deniz, güneş vs. :) eylül 15'ten sonra yapınız bence.

    YanıtlaSil
  6. hı hı sanki biraz zor yerden gelmişti soru =) sadece 2. ve 4. görselin nerelerden geldiğini biliyodum.

    YanıtlaSil
  7. mgntwmn, tabii yarışma da yarışma diye bana gazı verdiniz, şimdi de insanlar sıcaktan eridi diye bahane buluyorsunuz:)

    james meyer, keşke atsaydın, belki tutardı, zaten tutması da gerekmiyormuş netekim.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Çoşkun Hürsel, hiç bu şekilde bir yarışma kazanmamıştım:)Fakat kibarlığınızdan dolayı çok teşekkürler.Tatilden yeni döndüm adresimi birazdan size yollarım.
    ayrıca sorular azıcık kazıktı sanki:)

    YanıtlaSil