25 Kasım 2010 Perşembe

Günün ilhamı: siyah örgü pelerin ve siyah deriler içinde Kate Hudson

Kate Hudson denince aklıma ilk gelen, birbiri ardına çevirdiği, sabun köpüğü gibi geride bir iz bırakmadan unutulmaya mahkum romantik komediler, veya İngilizcesini çok sevdiğim tabirle "chick flick"ler geliyor. Ama, yukarıdaki resimde beni mest etti. Zaten geçen ay Kate Hudson'ı, Harper's Bazaar İngiltere Ekim kapağında öve öve bitirememiştim!

Pelerinler bu sezonun gözde parçaları, çoğu zaman da deve tüyü rengi (camel) pelerinleri görüyoruz, ama yukarıda Kate'in üstünde bukle bukle örülmüş simsiyah pelerin, Kate'i bir ipek böceği kozası gibi sarmasıyla dikkat çekiyor. Ve deri bluz-etek takımı! Siyah derinin parlak dokusu ile siyah yün pelerinin yumuşak, kalın ve de mat dokusu arasındaki kontrast çok hoş.

Baştan ayağa Yves Saint Laurent imzasını taşıyan bu kombin içinde Kate Hudson ilham verici.

3 yorum:

  1. Farkli bir pelerin ariyordum bi' kaç zamandir, bunu görünce, BU olmali dedim, postun tamamini okuyanca ehu ehu YSL'ymis diyerek vazgeçtim :)))

    YanıtlaSil
  2. Anneler ve teyzeler ne güne duruyor! Ben televizyonda film seyrederken, arka plandaki masanın üstündeki dantel örtünün modelini bir çırpıda çıkartan ne gizli yetenekler gördüm memleketimin teyzeleri arasında, bu fotoğraftan mı çıkaramayacaklar pelerin modelini? :)

    YanıtlaSil
  3. İlham verici mi paralize edici mi bilemiyorum, dakikalarca bakabilirim bu fotoğrafa. Kate'in duruşu da süper. Ayrıca pelerin örmek isteyenlere de ufak bir tüyo veriyim, nohut modeliyle yapılmış :)

    YanıtlaSil