2 Mart 2012 Cuma

Elettra Wiedemann'la tanıştınız mı?


Elettra Wiedemann'ı tanır mısınız? Birkaç gün öncesine kadar ben de tanımazdım, adını hiç duymamıştım. Efendim bu hanım kızımız, 23 Ocak'ta Paris'te düzenlenen Dior Haute Couture defilesine girerken kameralara poz vermiş, ben de o şekilde tanıştım kendileriyle.


Vefalı referans kaynağımız Wikipedia'ya göre Elettra Wiedemann, 1983 doğumlu Amerikalı bir modelmiş. Annesi ünlü İtalyan aktris ve model Isabella Rossellini, anneannesi sinemanın klasik güzellerinden İsveçli İngrid Bergmann, anne tarafından dedesi de İtalyan oyuncu Rossellini imiş. Eh dedim, hatun kişinin böyle bir aileden gelip de güzel olmaması mümkün değil zaten!

Elettra, çeşitli defilelere çıkmış, Bill Blass ve Ferragamo kampanyalarında yer almış, şu anda da Lancome'un Hydra Zen nemlendiricisinin yüzüymüş.


Şu boya bosa, endama bakar mısınız? Gül pembesi-bebe mavisi renklerdeki dantelli elbisesiyle tam bir modern zamanlar prensesi! Çantası ve ayakkabıları elbisesinin pembesiyle uyum içinde. Tabii ayakkabıları bence fazlasıyla yüksek topuklu ve biraz da kaba duruyor, ama o da nazar boncuğu olsun artık!




Elettra'nın dantelli, çiçeklerle boncuklarla işlemeli "pretty" elbisesi tam Barbie'lik. Elbisenin üstüne giydiği tül ve kürklü bolero/ceketi, hem elbisenin feminenliğiyle uyum içinde hem de dikkat çeken bir tasarım ve işçiliğe sahip. Gümüş tilki kürkünden parçalar ince şeritler halinde kat kat dizilmiş, aralarına da tül katmanlar yerleştirilmiş. Kuştüyü kadar hafif bir görünümü var bu ceketin.

Elettra Wiedemann'ın defile girişindeki bu fotoğraf serisinde dikkatimi çeken ve hatta beni gülmekten yerlere yatıran bir nokta da, fotoğrafçıların bu güzel kızın çevresini bir arı sürüsü gibi nasıl sardıkları oldu. Büyük fotoğraflardan aşağıdaki kareleri croplarken ben çok eğlendim:)







Affınıza sığınarak bu son kareye "OHA!" demek istiyorum:) Abicim, tamam anladık, kızcağızın ayakkabılarını falan çekiyorsun muhtemelen, ama bu kadar da olmaz ki!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder