1 Ekim 2010 Cuma

Coşkun Hürsel'le kürk ve moda blogu Kürksever 1 yaşında!


Blogum bir yaşında, oleeyy!

Tam bir yıl olmuş bu blogu açalı. Evet, önde gelen moda bloglarına göre güncelleme sıklığı düşük bir blog benimkisi, ama öyle iki fotoğraf iki satır yazıdan ibaret değil bu blogdaki postlar; her birinde orjinal bir katkıda bulunmaya çalışıyorum. Başlangıçta bu kadar yazmayı bile planlamıyordum, ama blog interaktif bir şey, izleyicileri var, izleyicilerin yorumları var, önerileri var...

Bu blog sayesinde çok güzel insanlar tanıdım, çok şeyler öğrendim. Hepinizi seviyorum.

Nice yıllara, nice güzel paylaşımlara! 

8 yorum:

  1. daha nice yıllara, blogunuzu beğeniyle takip ediyorum, bu sene kürk trendleri aldı başını gidiyor nasıl yapsak annemizin kürküne çöksek mi? :))

    YanıtlaSil
  2. ii ki doğdun kürkseveeer:)benim ki de 1 yaşına girdi.ancak henüz insanlar için faydalı bir bilgi paylaşamadım. önümüzdeki yıllarda umut ediyorum.
    nice yıllara...

    YanıtlaSil
  3. Modaerator, teşekkürler, hep beraber!

    touch the sky, kayınvalidemin çok sevdiğim bir sözü vardır, "kızı olan kızıl don giyemez!" diye, bu sözü "kızı olan kızıl tilki kürkü giyemez" diye değiştirmeyi öneriyorum! Hiç durmayın, annenizin kürküne çökün, dolapta beklemesinden iyidir...

    mgntwmn, hiç olur mu! Siz olmasanız Hindi Zahra dinlemem gerektiğini bana kim söyleyecekti!

    YanıtlaSil
  4. :) kayınvalideler söylüyorsa doğrudur, bayıldım bu söze, kürk çökümü sonrasında yazdığım yazıyı size de gönderir görüşlerinizi alırım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. nice yıllara =)

    izlemeye aldığımdan beri her postunu dört gözle bekler oldum :)

    yine sitem edicem ama :D kaç aydır vogue kapak karşılaştırması yapmıyosunn :/

    YanıtlaSil
  6. touch the sky, takipteyiz:)

    james mayer, vogue kapakları öksüz kaldı bensiz, di mi:) Tamam, ilk fırsatta yapıcam söz!

    YanıtlaSil
  7. biz de sizi seviyoruz.tüm yazılarınıza yorum bırakamasam da her fırsatta okuyorum.
    1 ekimdeki bu yazınızı ancak şimdi okuyup sizi tebrik etme fırsatı bulabildim ama kalpler bir olsun:)

    YanıtlaSil