10 Ekim 2010 Pazar

HM sarı boncuklarla süslü mini siyah elbise

Birkaç gündür hangi HM mağazasının önünden geçsem, metalik sarı boncuklarla süslü mini siyah elbiseye takılıp duruyorum. Zaten sanırım HM'ciler de o elbiseyi ben ve benim gibiler "takılsınlar" diye mağazanın girişine yerleştirmişler.

Gerçi bu fotoğraflardan görünmüyor ama elbisenin arka tarafında derin bir V dekolte var. Fotoğraflar için kusura bakmayın, cep telefonuyla çektim. HM web sitesinin altını üstüne getirdim, ama bu elbiseyi bulamadım nedense?

Bu elbise de aynı espriyi taşıyor, ama yukarıdaki daha güzel:) Vitrine yakın olduğu için bu elbisede detaylar biraz daha iyi seçiliyor.

Bu da HM sitesinde dolaşırken karşıma çıkan bir başka pırıltılı siyah elbise. "Mini black dress lives on!"

3 yorum:

  1. Üçü ayrı ayrı güzel ve zaten bir kadına siyah bir elbisenin yakışmama ıhtimali çok düşük ama ben nedense ilk elbiseye takıldım. Detayları tam belliolmuyor belki ama muhteşem olduğunu anlamak zor değil.

    YanıtlaSil
  2. tr'de H&M'ler açıldı mı? açılacağını duymuştum ama.. off ben çok koptum hayattan yaa:(

    YanıtlaSil