5 Ekim 2010 Salı

UGG ve SAGA Furs işbirliği


Biliyorsunuz, Vogue Fashion Night Out, sadece ülkemizde değil tüm dünyada (daha doğrusu Vogue'un yayınlandığı tüm ülkelerde mi desek?) gerçekleştirilen bir etkinlik. İşte, Moskova'daki FNO'da Avustralyalı UGG botlarıyla ile İskandinavyalı SAGA kürklerinin işbirliğiyle hazırlanan sınırlı bir kolleksiyon görücüye çıkmış.

Şu günlerde bloglarda daha çok UGG'un Jimmy Choo ile yaptığı işbirliği konuşuluyor ve ortaya çıkan tasarımlar pek beğenilmiyor, ama ben SAGA kürkleriyle süslenen UGG'ları beğendim.
Güzel görünüyorlar, ama böyle kürklü botlar, çizmeler, mukluklar için benim genel yorumum, memleketimin yağmurunda, çamurunda bunlara yazık olacağı şeklinde. Tabii güzel bir ayakkabıyı beğenmek için illa alıp giymeye gerek yok. Blogger Pınar Gencal'ın fiyonklu ayakkabı postuna yazdığım yorumdaki gibi, alıp salonda dantellerle süslü vitrine koyup camekan ardından seyretmek de bir alternatif:)

Görünüşe göre, gösterişi seven zengin Rus kadınları, bu kürklü UGG'lara epey bir ilgi göstermişler. Kimbilir, belki bu kış değil ama seneye her tarafta görmeye başlarız bu UGG'ları...


4 yorum:

  1. sevmiyorum UGGları ya. tıpkı crocks gibi :S

    YanıtlaSil
  2. bence de artık görmeyelim. silinip gitsinler artık...

    YanıtlaSil
  3. Başlarda bana da çok itici geliyordu herkesde var die almamıştım, İngiltereden yalnızca 1 tane getirmiştim (ki orda çok ucuz) o da kardeşime, sonradan kendime nie almadım ki die pişman olmuşken bunları görüp "ii yapmışım bundan alırım" dedim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben seviyorum valla sıcacık:) İkincisini almam derdim ama bu modelleri görünce vazgeçtim:)

    YanıtlaSil